News

Bolok mold Co., Ltd. urganizeghja l'impiegati per fà teste di l'acidu nucleicu

Durante u periodu di l'epidemie, a nostra sucietà adopra strettamente pulitiche anti-epidemie pusitive, è svolge u travagliu in modu ordinatu cù a premessa di assicurà a sicurità di l'impiegati.Per assicurà a salute di l'impiegati è a sicurità di a produzzione.Avemu urganizatu tutti l'impiegati di a nostra cumpagnia per fà a prova di l'acidu nucleicu, è a prova hè stata cumpletata in ordine in 15 ghjorni di travagliu.Fortunatamente, i risultati di teste di tutti l'impiegati di a nostra cumpagnia eranu negativi.

À u listessu tempu, facemu ancu assai sforzi per riduce u risicu di infezzione

1. In a cumpagnia, avemu bisognu di l'impiegati à portà maschere, è avemu emessu maschere sufficienti per ogni impiigatu.

2. Quandu entra in a cumpagnia, avemu a surviglianza di a temperatura è a disinfezione.Se si trova a temperatura di u corpu anormale, un esame ulteriore serà realizatu.

3. Se i viaghjatori ghjunghjenu à l'area di risicu, l'isolaremu finu à 15 ghjorni quandu tornanu à a cumpagnia, è tornanu à i so posti dopu avè assicuratu a sicurità.

4. Duranti u periodu epidemicu, cuntrullemu strettamente e visite è e visite di u persunale per assicurà a sicurità di u persunale.

Credu chì finu à chì luttemu l'epidemie strettamente, pudemu superà l'epidemie in un futuru vicinu.


Tempu di Postu: Mar-10-2021