News

U disignu è a fabricazione di stampi sò strettamente ligati à a trasfurmazioni di plastica.

U successu o fallimentu di a trasfurmazioni di plastica dipende largamente da l'effettu di u disignu di u moldu è a qualità di fabricazione di u moldu, è u disignu di u moldu di plastica hè basatu annantu à u disignu currettu di i prudutti di plastica.

Elementi strutturali da esse cunsideratu in u disignu di u muffa plastica include:

2

① Superficie di separazione, vale à dì, a superficia di cuntattu trà a morta femina è a morta maschile quandu u fustu hè chjusu.A selezzione di a so pusizioni è a forma hè affettata da fattori cum'è a forma è l'aspettu di u produttu, u gruixu di u muru, u metudu di furmazione, a tecnulugia di post-processing, u tipu è a struttura di muffa, u metudu di demoulding è a struttura di a macchina.

② Parti strutturali, vale à dì bloccu sliding, cima inclinata, bloccu superiore dritta, etc. di fustella cumplessa.U disignu di parti strutturali hè assai criticu, chì hè in relazione cù a vita di serviziu, u ciculu di trasfurmazioni, u costu è a qualità di u produttu di u fustu.Dunque, u disignu di a struttura di u core cumplessu richiede una capacità cumpleta più alta di u designer, è persegue un schema di cuncepimentu più simplice, più durable è più economicu quantu pussibule.

③ Precisione di Die, vale à dì l'evitazione di carte, pusizioni fine, post guida, pin di posizionamentu, etc. U sistema di pusizzioni hè in relazione cù a qualità di l'apparenza di i prudutti, a qualità di u muffa è a vita di serviziu.Diversi metudi di posizionamentu sò scelti secondu e diverse strutture di muffa.U cuntrollu di a precisione di pusizioni dipende principarmenti da a trasfurmazioni, è u posizionamentu internu di u muffa hè principalmente cunsideratu da u designer per cuncepisce un metudu di posizionamentu più ragiunate è faciule d'aghjustà.

② U sistema di gating, vale à dì, u canali di alimentazione da a bocca di a macchina per l'iniezione à a cavità di u moldu, include u canali di flussu principale, u canali di shunt, a porta è a cavità di materiale friddu.In particulare, a selezzione di a pusizione di a porta duveria esse propizia à riempie a cavità di u moldu cù plastica fusa in un bonu statu di flussu, è u corridore solidu è u materiale friddu di a porta attaccati à u pruduttu sò facili da esse espulsati da u moldu è sguassati durante l'apertura di u moldu ( eccettu u muffa di canali caldi).

③ Retrazione plastica è diversi fattori chì affettanu l'accuratezza dimensionale di i prudutti, cum'è l'errore di fabricazione di stampi è di assemblaggio, usura di u muffa è cusì.Inoltre, a cuncurrenza di u prucessu è di i paràmetri strutturali di a macchina di formatura deve esse ancu cunsiderata quandu si cuncepisce u muffa di compressione è di iniezione.A tecnulugia di cuncepimentu assistitu da computer hè stata largamente aduprata in u disignu di stampi plastichi.

4

Chì sò u disignu di u sistema di scarico di stampi di plastica?

L'injection mold hè una parte indispensabile di l'injection molding.Avemu introduttu i principii di cuncepimentu di a quantità di cavità, a pusizione di a porta, u runner caldu, u disegnu di l'assemblea è a selezzione di materiale di muffa d'iniezione.Oghje avemu da cuntinuà à presentà u disignu di u sistema di scarico di muffa di iniezione plastica.

In più di l'aria uriginale in a cavità, u gasu in a cavità cuntene ancu gasi volatili moleculari bassi pruduciuti da u riscaldamentu o a curazione di i materiali per l'injection.Hè necessariu di cunsiderà u scaricamentu sequenziale di sti gasi.In generale, per u muffa cù una struttura cumplessa, hè difficiule di stimà a pusizione precisa di a serratura d'aria in anticipu.Per quessa, hè di solitu bisognu di determinà a so pusizioni à traversu a prova di die, è dopu apre u slot di scarico.U slot di scarico hè generalmente apertu induve a cavità Z hè piena.

U modu di scarico hè di apre u slot di scarico per l'esaurimentu utilizendu a liberazione currispundente di e parti di fustelle.

U modellu di pezzi stampati à iniezione hà bisognu di scarico, è u demoulding di pezzi stampati à iniezione hà bisognu di scarico.Per i pezzi di stampatura di iniezione di cunchiglia di cavità prufonda, dopu à u modellu di iniezione, u gasu in a cavità hè soffiatu.In u prucessu di demoulding, un vacuum hè furmatu trà l'apparizione di pezzi plastichi è l'apparizione di u core, chì hè difficiule di demould.Se u demoulding furzatu, i pezzi stampati in iniezione sò faciuli di deformà o dannu.Per quessa, hè necessariu d'intruduce l'aria, vale à dì trà a parte stampata in iniezione è u core, per chì a parte stampata in iniezione plastica pò esse demolded liscia.À u listessu tempu, parechji grooves superficiali sò processati nantu à a superficia di separazione per facilità l'exhaust.

compument

1. U mudellu di cavità è core hà bisognu di usà bloccu di pusizzioni cònicu o bloccu di pusizioni di precisione.A guida hè stallata nantu à quattru lati o intornu à u moldu.

2. A superficia di cuntattu trà a piastra a di a basa di u muffa è a verra di reset hà bisognu di utilizà un pad pianu o un pad tondo per evità di dannà a piastra.

3. A parte perforata di a guida di guida deve esse inclinata più di 2 gradi per evità burrs è burrs.A parte perforata ùn deve esse di struttura di lama fina.

4. In ordine per impediscenu dents in i prudutti injection molded, a larghezza di stiffener deve esse menu cà 50% di u gruixu muru di a superficia apparenza (valore ideale < 40%).

5. U gruixu di u muru di u pruduttu deve esse u valore mediu, è almenu un cambiamentu bruscu deve esse cunsideratu per evitari denti.

6. Se a parte modellata in iniezione hè electroplated, u moldu mobile hà ancu bisognu di lucidatura.I bisogni di lucidatura sò sicondu solu à i requisiti di lucidatura di specchiu per riduce a generazione di materiali friddi in u prucessu di furmazione.

7. Ribs è grooves in cavità pocu ventilati è core deve esse incrustati per evità l'insatisfaction è scorch marks.

8. Inserzioni, inserti, etc. deve esse posizionati è fissi fermamente, è u discu deve esse furnitu cù misure anti-rotazione.Ùn hè micca permessu di pad ramu è ferru sottu à l'inseritu.Se u pad di saldatura hè altu, a parte saldata deve formate una grande superficie di cuntattu è esse macinata.

mold


Tempu di Postu: Mar-10-2022