News

Perchè u moldu di iniezione deve esse equipatu di sistema di scarico?

Ristampata da micro stampaggio a iniezione

L'escaurimentu di u muffa d'iniezione hè un prublema impurtante in u cuncepimentu di u muffa, in particulare in u muffa di l'iniezione rapida, i requisiti di scarico di u muffa d'iniezione sò più stretti.

(1) A fonte di gas in u moldu di iniezione.

1) Aria in u sistema di gating è cavità di muffa.

2) Alcune materie prime cuntenenu acqua chì ùn hè micca stata eliminata da l'asciugatura.Sò gasificati in vapor d'acqua à alta temperatura.

3) U gasu pruduciutu da a descomposizione di certi plastichi instabili per via di l'alta temperatura durante l'injection.

4) Perchè u sistema di scarico deve esse stallatu per u muffa di iniezione di gas generata da a volatilizazione o a reazione chimica mutuale di alcuni additivi in ​​materie prime plastiche?Perchè u sistema di scarico deve esse stallatu per u moldu di iniezione.

(2) Periculi di scarsu scarsu

U scarsu scarsu di u muffa d'iniezione portà una seria di periculi per a qualità di e parti di plastica è parechji altri aspetti.I prestazioni principali sò i seguenti:

1) In u prucessu di stampa di iniezione, a fusione rimpiazzà u gasu in a cavità.Se u gasu ùn hè micca scaricatu in u tempu, serà difficiule di riempie a fusione, risultatu in un voluminu d'iniezione insufficiente è incapaci di riempie a cavità.

图片 2

2) U gasu cù un drenaje poveru formarà una pressione alta in a cavità di u moldu è penetrà in u plasticu sottu un certu gradu di cumpressione, risultatu in difetti di qualità, cum'è pori, cavità, tissuti loose, crazing è cusì.

图片 3

3) Perchè u gasu hè assai cumpressu, a temperatura in a cavità di u moldu aumenta bruscamente, chì porta à a descomposizione è a brusgia di u melt circundante, risultatu in a carbonizazione lucali è a carbonizazione di e parti di plastica.Apparisce principarmenti à a cunfluenza di dui melts, * angle è gate flange.

4) E proprietà meccaniche di ogni cavità di fusione sò diverse, chì facenu difficiule per a fusione per entre in u moldu è eliminà a marca di saldatura.

图片 4

5) A causa di l'ostruzzione di u gasu in a cavità, riducerà a velocità di riempimentu di u muffa, affetta u ciculu di mudificazione è riduce l'efficienza di a produzzione.

(3) Distribuzione di bolle in pezzi di plastica

Ci sò trè fonti principali di gasu in a cavità: l'aria accumulata in a cavità;Gas pruduciutu da a descomposizione in materie prime;L'acqua residuale è u vapore d'acqua evaporatu in a materia prima anu diverse pusizioni di bolle à causa di diverse fonti.Perchè u moldu di iniezione deve esse equipatu di sistema di scarico?Disegnu di muffa.

1) I bolle d'aria generati da l'aria accumulata in a cavità di u moldu sò spessu distribuiti nantu à a pusizione opposta à a porta.

2) E bolle generate da a descomposizione o a reazione chimica in materie prime plastiche sò distribuite longu u spessore di e parti di plastica.

3) E bolle generate da a gasificazione di l'acqua residuale in materie prime plastiche sò distribuite irregularmente in tutta a parte plastica.

Da a distribuzione di bolle in e parti di plastica sopra, ùn pudemu micca solu ghjudicà a natura di bolle, ma ancu ghjudicà s'ellu a parti di l'exhaust di u moldu hè curretta è affidabile.


Tempu di post: 23-mar-2022