News

Suggerimenti per l'impiegati durante u periodu epidemicu

1. Pruvate di ritardà u tempu di ritornu.Sì avete a frebba, per piacè osservate in casa è ùn esce micca per forza.

Se a frebba hè accumpagnata da una di e trè cundizioni seguenti, andate à l'uspidale in tempu.

Dispnea, strintezza di pettu evidenti è asma;

Era statu diagnosticatu o diagnosticatu di pneumonia causata da una nova infezione da Coronavirus.

Anziani, obesi, o pazienti cù malatie di u cori, di u cervellu, di u fegatu è di i reni, cum'è l'ipertensione, a malatia di u cori.

 

2. Ùn ci hè un modu assolutamente sicuru per viaghjà, è una bona prutezzione hè u più impurtante.

Ùn importa micca in aereo, trenu, autobus o guida, ci hè un certu risicu d'infezzione.

 

3. Prima di viaghjà, preparate prudutti di disinfezione, cum'è disinfettante per e mani, salviette disinfettanti è sapone.

A trasmissione di cuntattu hè un modu impurtante di trasmissione di parechji virus.Dunque, mantene a igiene di e mani hè critica.

Coronavirus ùn hè micca resistente à l'acidu è l'alcali, l'alcoolu di 75% pò ancu uccidelu, cusì: prima di esce, per piacè preparate una concentrazione d'alcool di 75% di disinfettante per e mani, salviette di disinfezione d'alcool, etc.

Se ùn avete micca questi, pudete ancu purtà un pezzu di sapone.Avete bisognu di lavà e mani cù abbastanza acqua corrente.

 

4. Preparate maschere prima di viaghjà (almenu 3 maschere sò cunsigliatu).

E gocce prodotte durante a tosse, a parolla è u starnutu sò purtatori impurtanti di parechji virus.U trasportu, a stazione è l'area di serviziu (se ùn ci hè micca un arrangiamentu di piccu) pò esse posti affollati.Aduprà maschere pò isolà in modu efficace e gocce è prevene l'infezzione.

Ùn portate micca una sola maschera quandu esce.Hè cunsigliatu di mantene più maschere in casu d'emergenza o longu viaghju.

 

5. Per piacè preparate parechji sacchetti di basura di plastica o sacchetti di freschezza prima di esce.

Pigliate abbastanza sacchetti di basura per imballà i contaminanti durante u viaghju, cum'è mette e maschere purtate separatamente.

 

6. ùn portanu micca oliu frescu, oliu di sesame, VC è Banlangen, ùn ponu micca impedisce New Coronavirus.

I sustanzi chì ponu inattivà in modu efficace u Novu Coronavirus sò etere, 75% etanolu, disinfettante di cloru, àcitu peraceticu è cloroformu.

Tuttavia, sti sustanzi ùn sò micca truvati in l'oliu frescu è l'oliu di sésamo.Piglià VC o isatis root ùn hè micca abbastanza evidenza per pruvà utile.

 

Note nantu à "in viaghju"

 

1. Quandu u trenu entra in a stazione, ùn importa micca di caccià a mascara per un pocu tempu.

Cooperate cù u dipartimentu di trasportu per fà un bonu travagliu in a misurazione di a temperatura, mantene a distanza quandu ci sò e persone chì tossenu, è u prucessu di cuntrollu di sicurezza à cortu termine ùn importa micca, cusì ùn vi preoccupate micca.

 

2. Quandu viaghjate, pruvate à pusà à una distanza di più di 1 metru da e persone.

A Cummissione di Salute è Salute hà suggeritu chì: se e cundizioni permettenu, vultate quant'è pussibule per pusà in un spaziu separatu.Quandu si parla cù l'altri, per piacè mantene una distanza di almenu 1 metru, 2 metri di distanza serà più sicura.

 

3. Pruvate micca di caccià a mascara per manghjà è beie durante u viaghju.

Hè suggeritu per risolve u prublema di manghjà è beie prima è dopu u viaghju.Se u viaghju hè troppu longu è vulete veramente manghjà, per piacè mantene una distanza da a folla di tosse, fate una decisione rapida è rimpiazzà a maschera dopu à manghjà.

 

4. Ùn toccu a superficia esterna di a mascara quandu sguassate.

A superficia esterna di a maschera hè una zona contaminata.U toccu pò causà infezzione.U modu currettu hè: sguassate a maschera appendu a corda, è pruvate micca di utilizà a maschera ripetutamente.

 

5. Ùn mette micca a mascara usata direttamente in u saccu o in sacchetta per evità a contaminazione cuntinua.

U modu currettu hè di plegà a maschera da l'internu è mette in un saccu di basura di plastica o un saccu di conservazione fresca per sigillare.

 

6. Lavà e mani spessu è mantene e mani pulite.

Parechje persone spessu tocanu inconscientemente l'ochji, u nasu è a bocca, aumentendu u risicu di infezzione di virus.

In a strada di viaghjà, mantene e mani pulite in tuttu u tempu, ùn tocca micca intornu, lavate e mani spessu cù prudutti di pulizia, chì ponu efficacemente riduce u risicu.

 

7. Lavà e mani per micca menu di 20 seconde.

Lavà a manu cù acqua corrente è sapone pò sguassà in modu efficace a terra è i microorganismi nantu à a superficia di a pelle.Per piacè mantene u tempu di lavà almenu 20 seconde.

 

8. Se qualchissia hà tossu o starnutu in a vittura, assicuratevi chì porta una maschera è mantene a distanza.

S'ellu ùn hà micca una maschera, dà-li una.S'ellu hà ancu sintomi di febbre, cuntattate immediatamente l'equipaggiu.Hè suggeritu chì i posti ponu esse vacante in parechje fila per furmà una zona di isolamentu tempurale.

 

Note nantu à "dopu a casa"

 

1. Hè suggeritu chì i scarpi deve esse posti fora di a porta.

O aduprate a scatula di scarpi è a tappa di scarpi per "isolà" i scarpi è mette in l'entrata per riduce u risicu di a contaminazione interna.

 

2. Hè cunsigliatu di caccià a robba è rimpiazzà cù vestiti di casa.

Se pensate chì a robba hè seriamente contaminata nantu à a strada, spruzzate cù 75% alcolu, turnate in l'internu è appiccà nantu à u balcone per a ventilazione.

 

3. Sguassate a mascara secondu i bisogni è ghjittallu in a basura.Ùn mette micca à vuluntà.

Se pensate chì a maschera hè seriamente contaminata in a strada, pudete mette in un saccu di basura per sigillare.

 

4. Dopu a manipulazione di maschere è vestiti, ricordate di lavà e mani è disinfettate.

Fregate e mani cù acqua corrente è sapone per 20 seconde.

 

5. Apertura a finestra è mantene a casa ventilata per 5-10 minuti.

A ventilazione di a finestra aiuta à aghjurnà l'aria interna è riduce in modu efficace a quantità di virus chì pò esse in a stanza.Inoltre, u virus ùn serà micca purtatu in a stanza quandu l'aria esterna hè "diluita".

 

6. Queste persone sò cunsigliate per stà in casa è osservà per uni pochi di ghjorni dopu à u ritornu.

Per l'anziani, i malati cù e malatie croniche, e persone cun immunodeficiency, i zitelli è altre persone, hè cunsigliatu di osservà in casa per uni pochi ghjorni dopu à u ritornu.Sì avè sintomi di alta temperatura di u corpu è dispnea, anu bisognu di vede un duttore in tempu.

 

Note nantu à "dopu à u travagliu"

 

1. Pruvate à dumandà à u travagliu da casa

Sicondu l'arrangementu di l'unità è a situazione attuale, pudemu innuvà u modu di l'uffiziu è dumandà l'uffiziu in casa è l'uffiziu in linea.Pruvate d'utilizà videoconferenza, menu riunioni, menu cuncentrazione.

 

2. Pigliate menu autobus è metro

Hè cunsigliatu di caminari, cavalcà o piglià un taxi per travaglià.Sè avete da piglià u trasportu publicu, duvete portà una maschera chirurgica medica o una maschera N95 in tuttu u viaghju.

 

3. Reduce u numeru di ascensori

Reduce a freccia di piglià l'ascensore, i passageri di u pianu bassu ponu marchjà per scale.

 

4. Purtate una maschera quandu pigliate l'ascensore

Pigliate l'ascensore deve portà una maschera, ancu s'è vo site l'unicu in l'ascensore.Ùn sguassate micca a maschera mentre pigliate l'ascensore.Quandu appughjà u buttone in l'elevatore, hè megliu purtassi guanti o toccu u buttone attraversu un tissutu o un dito.Quandu aspittà per l'ascensore, stà nantu à i dui lati di a porta di a sala, ùn avvicinassi micca troppu à a porta di a sala, ùn fate micca u cuntattu faccia à faccia cù i passageri chì escenu da a vittura di l'ascensore.Dopu chì i passageri esce da a vittura, appughjà è mantene u buttone fora di a sala di l'elevatore per mantene l'ascensore da chjude, è aspittà un pocu prima di entre in l'ascensore.Pruvate di evitari di piglià l'ascensore cù parechji stranieri.I passageri cù assai tempu ponu aspittà cù pacienza per u prossimu ascensore.Dopu avè pigliatu l'elevatore, lavate e mani è disinfettate à tempu.

 

5. Hè cunsigliatu di manghjà in u piccu o solu

Purtate a maschera in a strada di u ristorante è quandu pigliate u pastu;ùn caccià a mascara finu à u mumentu prima di manghjà.Ùn manghjate micca mentre parlate, cuncentrate nantu à manghjà.Manghjate fora di u piccu, evite micca di manghjà inseme.Manghja solu, fate una decisione rapida.Unità cundiziunali ponu furnisce lunch boxes per evità a riunione di folla.

 

6. Purtate una mascara in l'uffiziu

Mantene una certa distanza è porta una maschera quandu cumunicà cù i culleghi.Disinfectu l'area amministrativa cù spray alcolu, cum'è manichi di porte, tastieri di computer, scrivanie, sedie, etc. Sicondu a so propria situazione attuale, ponu portà guanti cum'è degne.


Tempu di Postu: Mar-10-2021